Najczęściej zadawane pytania
Pytanie: Kiedy moje zamówienie zostanie zrealizowane?
Odpowiedź: Zamówienie "za pobraniem" - płatne przy odbiorze przesyłki - zostanie wysłane w ciągu 24h. Zamówienie z przedpłatą z góry zostanie wysłane w ciągu 24h po otrzymaniu wpłaty. Zamówienia złożone do godziny 14-tej realizujemy tego samego dnia. Zamówienia złożone po tej godzinie są wysyłane następnego dnia. Wysyłamy towary codziennie od poniedziałku do piątku.
Pytanie: Kiedy otrzymam zamówiony towar?
Odpowiedź: Po wysłaniu przesyłki klient otrzymuje mail automatyczny o tytule "Wysłano paczkę". W treści maila znajduje się link do śledzenia przesyłki. Po kliknięciu na niego pojawią się wszystkie informacje. Dotyczy tylko przesyłek kurierskich. Link działa w dzień wysłania maila - wieczorem. Zaraz po otrzymaniu maila link nie jest jeszcze aktywny. Obecnie nie mamy możliwości wysyłać numerów nadania do listów poleconych. Numery te dostępne są wyłącznie w przypadku opóźnień w indywidualnych przypadkach. Czas dostarczenia dla przesyłek kurierskich to 24h - na następny dzień roboczy (nie licząc weekendów i świąt). Czas dostarczenia dla listów poleconych to 1-3 dni.
Pytanie: Czekam już x dni. Nie otrzymałem/otrzymałam zamówionego towaru.
Odpowiedź: W przypadku przesyłek kurierskich prosimy o kontakt pod adresem kontakt@techtime.pl lub sprawdzenie linka do śledzenia przesyłki i kontakt z firmą kurierską Siódemka pod tel (22) 777 77 77 wew. 3 w celu ustalenia terminu odbioru. W przypadku przesyłek Poczty Polskiej, przesyłka jest zapewne na poczcie i czeka na odbiór. Zdarzają się sytuacje, kiedy klient nie otrzyma awizo, na które czeka, a przesyłka czeka już na poczcie. Przesyłki na poczcie czekają przez 14 dni.
Pytanie: Czy zegarek będzie pasował na 9-letnią dziewczynkę?
Odpowiedź: Dzieci są różnych rozmiarów. Są dzieci małe i są dzieci duże. W celu ustalenia rozmiaru dziecka prosimy o podawanie przybliżonego wymiaru nadgarstka, a nie wieku dziecka. Zwracamy uwagę, że dzieci szybko rosną i nie ma potrzeby kupować na dokładnie zmierzony rozmiar. Dziecko i tak szybko podrośnie.
Pytanie: Czemu nie otrzymałam/otrzymałem potwierdzenia złożenia zamówienia?
Odpowiedź: Został podany nieprawidłowy adres email. Prosimy o kontakt na adres zamowienia@techtime.pl w celu skorygowania adresu.
Zadzwoń lub zamów SMS-em - zapłacisz przy odbiorze
(pon.-pt. 8.00-16.00) 570 900 999
Pisząc SMS podaj kod produktu, imię i nazwisko oraz adres