Gwarancja i reklamacje
Wszystkie produkty zakupione w sklepie TechTime.pl objęte są 24-miesięczną pisemną gwarancją braku wad fabrycznych.
Jeśli przeciągu 2 lat od otrzymania towaru zostanie stwierdzona wada fabryczna, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą instrukcją:
KROK 1
Prosimy o krótki opis wady na kartce papieru lub naszej gwarancji, dostarczonej wraz z zegarkiem.
KROK 2
Opis wady oraz odpowiednio zabezpieczony zegarek prosimy o wysłanie Pocztą Polską: listem poleconym lub paczką pocztową, na adres
Tech-Time
Ul. Przyleśna 6
05-126 Katy Węgierskie
KROK 3
Reklamacja jest rozpatrywana od razu po otrzymaniu przesyłki. Klient w ciągu 14-dni zostanie poinformowany o losach reklamacji. Jeśli klient nie zostanie poinformowany, reklamacja zostanie automatycznie uznana za zasadną. Reklamacje bez opisu usterki, bez załączonego adresu zwrotnego i danych kupującego nie będą przyjmowane. Dotyczy to także adresów napisanych niechlujnie, niewyraźnie i nie dających się odczytać.
Nie mamy technicznej możliwości informować o losach reklamacji na bieżąco.
Zadzwoń lub zamów SMS-em - zapłacisz przy odbiorze
(pon.-pt. 8.00-16.00) 570 900 999
Pisząc SMS podaj kod produktu, imię i nazwisko oraz adres